TUDUNG BAWAL ASLI NO 1 TERBARU DAN TERMURAH







.ASSALAMUALAIKUM...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi. Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial dikalangan wanita Islam sekarang.
Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya....



Renung-renungkan...AMIN




isnin /31 OGOS 2009


ASSALAMUALAIKUM..KEPADA SEMUA PEMINAT TUDUNG BAWAL ASLI DI MALAYSIA..SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA!!!MERDEKA!!MERDEKA!!
ERMMM..NAK BGTAU KEPADA SEMUA PENGUNJUNG BLOG NI..SEMALAM AMY BARU AMBIL TUDUNG BYK SANGAT UNTUK STOK RAYA DAN UNTUK PENGEDAR YG MENCARI-CARI TUDUNG BAWAL HARGA BORONG TERMURAH DI MALAYSIA..DAN HARGA JUALAN YG TERMURAH DIMALAYSIA NI...OK...UNTUK PENGETAHUAN SEMUA HARGA TUDUNG BAWAL DAH JATUH TAU..MURAH SANGAT SBB NAK RAYA NIH..SO..CEPAT-CEPAT LA PESAN !!!!!!!!!..BYE...HAPPY MERDEKA DAY!!!






JENIS-JENIS TUDUNG TERBARU

TUDUNG MATAHARI LADU













INI TUDUNG TERBARU SANGAT2 MASIH PANAS MCM PISANG GORENG....HARGA NYA TAK MAHAL..MCM MATAHARI MULA2 MUNCUL DULU...RM 50.00...AJE..MURAH KAN..BATU DIA CANTIK TAU..




TUDUNG BATU "S"






TUDUNG NI KELUAR LEPAS MATAHARI MUNCUL..KIRA TAK LAMA SNGT LA..KAT TEMPAT LEN MUNGKIN BARU NAK KLUAR NIH..HARGA NYA DAH RUNTUH SEMPENA RAMADHAN NI..HANYA RM40.00 DARI RM 55.00.KAT TEMPAT LEN MUNGKIN LAGI MAHAL NIH..COZ NAK RAYA KAN..KLU AMY..NAK RAYA LAGI MURAH!



TUDUNG MANJALARA













TUDUNG BATU MATAHARI

























OK KAT ATAS NI TUDUNG KERAWANG TEBAL..MMG TEBAL..MAHAL SKET JE DARI YG NIPIS HANYA RM 45.00 CANTIK TAU...




PANNDUAN WARNA TUDUNG






cantiknya..bertudung...





cantiknya...nampak kesopanan dan kesusilaan seorang wanita tu....walaupun pelbagai gejala sosial yang dikaitkan dengan wanita bertudung..tapi amytetap percaya bahawa insan yang bertudung ni akan menyesali perbuatan yang mencemarkan wanita lain yang bertudung..bak kata pepatah....kerana nila setitik,rosak susu sebelanga.....kan..erm..mudah-mudahan perkara yang tak elok ni dijauhkan la...supaya hidup kita sempurna....amy harap anda semua bangga menjadi seorang insan dan wanita yang bertudung... amy harap anda semua dapat pengajaran dan dapat menilai perkara baik dan buruk..dan sama-sama menghayati apa yang berlaku kepada remaja kita sekarang..sama-samalah kita berdoa di atas kesejahteraan dan kesempurnaan hidup ini..amin...









Free advertising